miercuri, 6 octombrie 2010

ORA DE MUZICA

MELCUL SUPARAT




MELCUL SUPARAT - melcul suparat
Asculta mai multe audio clasica

Cantecul ritmului

Cantecul ritmului:


COSTICA SI TEA






Costica SI Tea Sofica Matei - Costica SI Tea
Asculta mai multe audio clasica

DACA VREI SA CANTI CORECT






Daca Vrei SA Canti Corect - Daca Vrei SA Canti Corect
Asculta mai multe audio clasica

IN CLASA





In clasa sofica matei - In clasa
Asculta mai multe audio clasica

RUGACIUNEA SCOLARULUI





Rugaciunea scolarului - Rugaciunea scolarului
Asculta mai multe audio clasica

SCOLARUL VESEL





7 comentarii:

  1. Daca doreste cineva negativele, sa ma contacteze pe facebook (Florescu Dan) , le dau cu placere, le-am facut pentru fiica mea si clasa ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As dori si eu pozitivele/negativele daca le aveti.Adresa mea este pahontunicoleta@gmail.com Va multumesc!

      Ștergere
    2. As dori si eu pozitivele/negativele daca le aveti.Adresa mea este pahontunicoleta@gmail.com Va multumesc!

      Ștergere
  2. As dori si eu negativele . Daca puteti va rog sa mi le trimiteti pe adresa mire.mirela76@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua
    Daca puteti sa imi trimiteti si mie negativele va sunt foarte recunoscatoare. Adresa mea este: alexei2008cuore@yahoo.com. Le vreau pentru baiatul meu de clasa intai care invata sa cante la chitara. Multumesc. Dumnezeu sa va rasplatesca

    RăspundețiȘtergere